zondag 29 april 2012

Mijn verhaal

Januari 2012:
Lengte: 1,66
Gewicht: 67

In deze maand realiseerde ik dat het wel erg jammer was dat ik 10 kilo zwaarder was geworden in 3 jaar. 67 is geen overgewicht maar ik voelde me niet happy... Mijn maat 38 broeken zaten dan ook wel erg strak de laatste maanden. Deze maand vertelde mijn moeder over het Weight Watchers dieet. Ik was gelijk overtuigd en ben eigenlijk meteen begonnen.

Februari 2012:
Lengte 1,66
Gewicht: 64

In de maand februari was ik helemaal gelukkig, in 4 weken was ik 3 kilo kwijt. Na deze 3 kilo bleef ik jammer genoeg een aantal weken op dit gewicht. Dit gebeurd bij 9 van de 10 mensen tijdens het afvalproces. Het is erg belangrijk om in deze weken niet op te geven!

Maart 2012 
Lengte: 1,66
Gewicht: 62

April 2012
Lengte: 1,66
Gewicht: 58,5

Tot mijn grote verbazing heb ik in de maand april mijn doel al behaald (+/- 58 kilo). Ik ben dol gelukkig en eet momenteel 25 punten per dag om mooi op gewicht te blijven.

2 opmerkingen:

  1. Als je op je goede gewicht zit moet je 6 punten extra eten volgens de weight watchers methode. 25 is dus niet goed voor je systeem om zo op verder te leven. Verder vind ik het supergoed van je! Je ziet er heel goed uit :) Ik ben zelf ook via ww 10 kilo afgevallen en ben nu bezig met stabiliseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en probeer je dit nog steeds een beetje te volgen? Het is nl al enige tijd geleden...
    Ik vind de link ook goed die je erbij hebt gevoegd...
    Hopelijk kan ik nu een starten met het kwijtraken van de overtollige kg's (er zijn na de bevalling van mijn 2e kindje veel kg's blijven plakken)

    BeantwoordenVerwijderen